عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530

عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530 چگونه انجام می شود؟

یخچال فریزر های هیمالیا مدل 530 به نام کمبی 530 هوم بار نیز شناخته می شوند. در واقع این نوع از یخچال فریزر ها نوفراست بالا و پایین هستند که ظرفیت مناسبی از جای مواد غذایی را به شما می دهند. ممکن است برای این نوع زا یخچال فریزر ها شاهد ارور ها و کد های مختلفی باشید اما در این مطلب قصد داریم تا با  نحوه عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530 بیشتر آشنا شویم تا رد صورت مشاهده ارور به راحتی بتوانید آن را تعمیر نمایید.

می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی و بهره مندی از خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل با ژاو سرویس تماس حاصل نموده و جهت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا از متخصصین ژاو سرویس کمک بگیرید.

خطا ها و نحوه عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530:

در واقع این مدل از یخچال فریزر پیشرفته شده است به و خودی خود یک قطعه عیب یاب در این یخچال قرار داده شده است تا در زمان نیاز به تعمیر و مشکلات فقط کد و ارور همان قسمت را مشاهده کنید و به راحتی به تعمیرات آن بپردازید.

در این یخچال فریزر برای هر مشکل یک کد و ارور تعریف شده که می توانید این ارور را بر روی LED موجود بر روی درب یخچال مشاهده کنید.

کد ارور F1 یخچال هیمالیا: این ارور مربوط به سنسور یخچال فریزر می باشد که اگر سنسور سرمایشی دستگاه به مشکل خورده باشد این ارور را شاهد خواهید بود.

کد ارور F2 یخچال هیمالیا: در واقع این ارور مربوط به رادیات یخچال فریزر می باشد که در صورت وجود مشکل در بخش رادیات و گاز های سرد، این کد بر روی LED دستگاه به نمایش خواهد گذاشت.

کد ارور F3 یخچال هیمالیا: زمانی که سنسور دستگاه خراب باشد و نتواند به خوبی دمای درون یخچال را تشخیص دهد قطعا این ارور به شما نمایش داده می شود.

کد ارور F4 یخچال هیمالیا: در صورت وجود مشکل در قسمت سنسور اواپراتور این کد را مشاهده می کند که بیانگر عملکرد نادرست یخچال می باشد.

کد ارور F8 یخچال هیمالیا: اگر در بخش فن و خنک کننده یخچال مشکلی ایجاد شود و فرایند خنک سازی به مشکل بخورد باید فن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

کد ارور F9 یخچال هیمالیا: در صورتی که فن فریزر به خوبی کار نکند و سرما به اندازه کافی نباشد این ارور نمایش داده می شود که شما می توانید با یک تعمیرکار حرفه ای و خبره تماس حاصل فرمایید تا برای تعمیرات یخچال  اقدام نمایند.

عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530

تعمیر و عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530:

کمپرسور و یا موتور دستگاه از کار افتاده است:

زمانی که کمپرسور دستگاه از کار افتاده باشد قطعا دستگاه نمی تواند به خوبی خنک کند و در واقع ممکن است موتور سوخته باشد. ابتدا شما باید از برق ورودی به دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنید. در صورتی که مشکل از برق نبود ممکن است مشکل در برد الکترونیکی دستگاه باشد که نتواند به خوبی سرمای درون یخچال را بررسی کند. در صورتی که مشکل از برد الکترونیکی نیز نبود، متاسفانه مشکل از موتور دستگاه می باشد.

مشاهده  راهنمای خرید پکیج مناسب

برای اطلاع از سوختن موتور بهتر است با یک تعمیرکار خبره تماس حاصل فرمایید تا در صورت نیاز برای شما موتور را تعمیر و یا تعویض کند.

سرمای یخچال فریزر هیمالیا کافی نیست ، نحوه عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530:

یکی از نحوه های عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530، چک نمودن سرمای کافی این دستگاه می باشد. ممکن است مواد غذایی که درون فریزر گذاشته اید از حالت انجماد بیرون آمده باشند و شاهد خنک نکردن یخچال باشید.

  • ابتدا باید نوار دور درب یخچال را چک نمایید.
  • در ادامه بهتر است گاز یخچال را چک کنید، در صورتی که گاز نشتی داشته بادش و یا به صورت یکسره کار کند قادر نیست به مقدار کافی یخچال را خنک کند.
  • بعد نیاز است فن های فریزر یا یخچال چک شود. اگر ایرادی در فن ها وجود داشته باشد سرما به صورت مساوی در یخچال یا فریزر پخش نخواهد شد.

 

عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530 را در قسمت های بالا توضیح دادیم در صورت نیاز به تعمیرکار می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها